Beste Brabo's ;D
Ben een tijdje terug bij Yvonne's Privehuis geweest op de Hofstraat. Ik was eigenlijk voor Paula gegaan maar die was te laat en ik had een beetje haast dus liet ik de dames voorbij komen. Ik moet bekennen dat er geen gebrek aan dames was maar enigzins wel een gebrek aan dames die in mijn smaak vallen maar smaken verschillen nu eenmaal.
Begon stiekum al hopeloos te worden totdat Nathalie langs kwam. Dat is een dame die rond de 30 is en er gewoonweg heerlijk uit ziet. Ik weet niet waar de heren hier op vallen maar ik hou nogal van flinke borsten en een lekkere ass!! Ik kan je vertellen dat deze dame een heerlijk stel borsten heeft en de ass/kont van haar mag er ook zeker wezen. Lekker vol maar niet te!
Heb gekozen voor een uitgebreid halfuurtje met PZC (het "uitgebreide" gedeelte is zeker af te raden want ik vraag me af wat er uitgebreid was). Nadat de dame me toch lekker heet hat gepijpt werd het tijd om een haar neuk kwaliteiten te testen en ik kan zeggen dat ze gewoon meewerkt.
Het lichaam van haar maakt de wat passieve (vanuit haar kant) beurt toch goed. Ik heb haar zo genomen (doggy style en missionair) dat ik onze daad goed in de spiegel kon bekijken.
Al met al was het goed te doen alleen vond ik dat het gedeelte "uitgebreid" niet echt tot uiting kwam.
Next time I'm going for Paula as I love tits and I heard she loves to suck!!

Met citaat reageren
!! Na de afscheidskus ben ik met een voldaan gevoel naar buiten gestapt!!
, Nathalie dat maak ik de volgende x goed met je!
van haar, al neukten we alsof ons leven er vanaf hing. Daarna was het Nathalie time, zij was nu even de baas en had nog wel wat voor mij in petto, ik wachtte gespannen en geduldig af terwijl ik nu op mijn rug op het bed lag uit te rusten. Nathalie verwende mij toe op een zeer geile en opzwepende manier waarbij ik nog geiler werd dan dat ik al was, elke beschrijving zou nu tekort doen, maar geil was het waarbij ze goed haar tong, lippen en handen goed gebruikt. We russten even om daarna Nathalie on top nog steeds op mijn keiharde paal te laten rijden, heerlijk uitzicht had ik, daarna heb ik mij heerlijk liggend afgetrokken terwijl Nathalie mij verwende weer met tong, lippen en handen en al gauw kwam ik grommend van uit mijn tenen klaar!, We vielen voldaan in elkaars armen.